21-23 Haziran 2026 tarihleri arasında Sivas’ta düzenlenen U-17 Erkekler Serbest Güreş Yeşilay Türkiye Kupası müsabakalarında, Afyonkarahisar Sporcu Eğitim Merkezi ve Türkiye Olimpik Hazırlık Merkezi sporcuları önemli başarılara imza attı.
Müsabakalarda; 71 kg’da Cemal Yiğit Purcu ile 110 kg’da Yiğit Aktaş Türkiye Şampiyonu olurken, 80 kg’da Tarık Emin Kaymak, 80 kg’da Yusuf İslam Kara, 45 kg’da Ali Mert Akkaya ve 55 kg’da Abdullah Sarı Türkiye Üçüncüsü olarak ilimizi gururlandırdı.
Cemal Yiğit Purcu ve Yiğit Aktaş elde ettikleri başarıyla ülkemizi ve ilimizi U-17 Erkekler Serbest Güreş Dünya Şampiyonası’nda temsil etme hakkı kazandı.
Ayrıca turnuvada üstün performans sergileyen Cemal Yiğit Purcu, organizasyonun “En Teknik Sporcu” ödülüne layık görüldü.






