Afyonkarahisar İl Emniyet Müdürlüğü’nden rütbe terfi töreni düzenlendi. Tören; İl Emniyet Müdürü Ahmet Birtan Erol, İl Emniyet Müdür Yardımcıları, birim amirleri ve terfi eden personelin aileleri katıldı.
Törende konuşan Müdür Erol şunları söyledi: “Gösterdikleri özverili çalışmalar, üstün görev anlayışları ve başarılı hizmetleri neticesinde terfi eden personelimizi tebrik ediyor; yeni rütbelerinin kendilerine, ailelerine ve teşkilatımıza hayırlı olmasını diliyoruz. Her yeni rütbe; fedakârlıkla geçen yılların, gece gündüz demeden sürdürülen görevin ve millete adanmış bir meslek hayatının nişanesidir. Omuzlara eklenen her yıldız, yalnızca bir makamı değil; artan sorumluluğu, daha büyük bir azmi ve kutsal bir göreve duyulan bağlılığı temsil eder. Gücünü milletimizin güveninden alan teşkilatımız, dün olduğu gibi bugün de aynı kararlılık ve inançla görev başındadır.” ifadelerini kullandı.





