Konuyla ilgili yazılı açıklama yapan DEVA Partisi Afyonkarahisar İl Başkanı Alper Kocatürk şunları söyledi: “DEVA Partisi Afyonkarahisar İl Başkanı Alper Kocatürk, Afyonkarahisar merkezde bugün gerçekleştirilen otel yıkımı sırasında yaşanan olayın ardından bölgede zarar gören vatandaşlara ve esnafa geçmiş olsun dileklerini iletti.
Kocatürk, yaşanan olayda herhangi bir can kaybının olmamasının en büyük teselli olduğunu belirterek, olası büyük bir facianın yaşanmamış olmasından dolayı duyduğu memnuniyeti ifade etti.
Yaşanan olayın tüm yönleriyle araştırılması gerektiğini vurgulayan Kocatürk, “Bu yıkım öncesinde gerekli güvenlik tedbirleri belediye tarafından alındı mı? Alındıysa neden böyle bir tabloyla karşı karşıya kalındı? Bu soruların kamuoyu adına açıklığa kavuşturulması gerekiyor.” ifadelerini kullandı.
Kocatürk, benzer olayların tekrar yaşanmaması için sürecin şeffaf şekilde incelenmesi gerektiğini belirtti.




