Konuyla ilgili sosyal medya hesabından bir paylaşım yapan Yeniden Refah Partisi İl Başkanı Fehmi Güray Çakır şunları söyledi: “Ankara'da düzenlenecek NATO Zirvesi dolayısıyla Başkent'te bir dizi tedbir alınmıştı; bunu normal karşıladık. Benzeri tedbirler Afyonkarahisar Valiliği tarafından da alındı. Bu tedbirlerle en dikkat çeken kısım, NATO'nun protesto edilmesi ihtimaline karşı geliştirilen bir refleks izlenimidir.

Tabii ki devletimiz güvenliği en üst düzeyde tutmalı ve itibarımıza gölge düşürecek hiçbir girişime müsaade etmemelidir.

Bu vesile ile protesto yasakları başlamadan sosyal medya aracılığıyla NATO'yu protesto etmek istiyorum. NATO bugün Amerika Birleşik Devletleri'nin kuyruğuna takılıp soykırımcı İsrail'in, dolayısıyla Siyonizmin koruyucusu rolündedir.

Ortak akıl ve istişareyle Afyon’a hizmet edeceğiz!
Ortak akıl ve istişareyle Afyon’a hizmet edeceğiz!
İçeriği Görüntüle

NATO, Ortadoğu teşkilatını kurmak üzere çalışmalar yapmaktadır.

Amerikan emperyalizminin ve küresel Siyonizmin jandarması haline gelen natoyu protesto ediyorum, Türk ve İslam devletlerinin kendi güvenlik teşkilatlarını bir an önce kurmasını diliyorum.

Partimizin de bu konuyu özellikleri arasına aldığını vurgulamak istiyorum.” ifadelerini kullandı.