Afyonkarahisar’da sona eren U11 Liginde şampiyonluk Ayyıldız Gençlikspor’un oldu. Kulüp Başkanlığını Hacer Köse, Antrenörlüğünü Gökhan Köse’nin yaptığı Ayyıldız Gençlikspor final maçında Safa Gençlikspor ile karşı karşıya geldi.
Karşılaşmaya etkili başlayan Safa Gençlikspor ilk yarıyı 1-0 önde kapattı. Karşılaşmanın ikinci yarısında şampiyonluk için ataklarını artıran Ayyıldız Gençlikspor Yusuf Arda Yıldırım’ın golüyle maça dengeyi getirdi. Normal süresi 1-1 biten karşılaşmada penaltı atışlarına geçildi. Kalesinde devleşen Hasan Tatar kurtarışlarıyla Ayyıldız Gençlikspor’a şampiyonluğu getiren isim oldu.
Bitiş düdüğüyle birlikte Ayyıldız Gençliksporlu minik futbolcular, teknik ekip ve tribünden maçı izleyen aileler şampiyonluk coşkusunu doyasıya kutladılar.
İNANDIK, BAŞARDIK
Şampiyonluğu çok istediklerini ve sonuna kadar hak ettiklerini ifade eden Ayyıldız Gençlikspor antrenörü Gökhan Köse, “Sezon başından itibaren şampiyon olacağımıza inanmıştık. İyi ve gelecek vadeden bir kadroya sahibiz. Final maçında da geriye düşmemize rağmen maçı bırakmadık. İkinci yarıda şampiyonluğu ne kadar istediğimizi oynadığımız futbolla ortaya koyduk. Kenan Aslan’ın 2 friği direklere takıldı. Penaltı atışlarında da kalecimiz Hasan Tatar kalesinde devleşti. Çok mutluyuz. Şampiyonluğu çok istiyorduk, çalıştık ve hak ettik. Futbolcularımı ve onlara destek veren ailelerine teşekkür ediyorum.” dedi.