Afyonkarahisar Valisi Dr. Naci Aktaş, amaçlarının el birliği ve gönül birliği içinde çalışarak kenti en iyi yerlere getirmek olduğunu ifade etti.
Vali Aktaş, kentte yürütülen çalışmaların değerlendirilmesi ve kurumlar arası koordinasyonun güçlendirilmesi amacıyla birlikte mesai yapacağı kurum müdürleriyle bir araya geldi. Gerçekleştirilen ziyaretlerin ardından açıklama yapan Vali Aktaş, "Bu şehir hepimizin, el birliği, gönül birliği içinde çalışarak bu güzel şehri daha ileriye birlikte taşıyacak, birlikte güzelleştireceğiz" dedi.
Afyon hepimizin elbirliğiyle şehri ileriye taşıyacağız
Kurum Müdürleriyle bir araya gelen Afyonkarahisar Valisi Doç.Dr.Naci Aktaş, “Bu şehir hepimizin, el birliği, gönül birliği içinde çalışarak bu güzel şehri daha ileriye birlikte taşıyacak, birlikte güzelleştireceğiz" dedi.
Yorumlar
Trend Haberler
İnli Köyünde genç kız hayatına son verdi
Eşinden boşanıp baba evine sığındı, katili babası oldu!
İstek şarkı dehşeti yaşandı!
Zafer Meydanında milli maç heyecanı yaşanmayacak!
Köylü diyor ki: Geldi, fotoğraf çektirdi, gitti!
Afyon’da 6 İlçe Kaymakamı ile Vali Yardımcısının görev yeri değişti




