
Afyonkarahisar Belediyesi tarafından Mareşal Fevzi Çakmak Mahallesi’nde bulunan Nuri Demirayak Parkı içerisinde yapımı tamamlanan kafeterya düzenlenen törenle hizmete açıldı. Açılış törenine Belediye Başkanı Burcu Köksal, AK Parti Afyonkarahisar Milletvekili Hasan Arslan, İl Başkanı Turgay Şahin, Merkez İlçe Başkanı Halit Özdemir, İl Genel Meclisi Başkanı Mehmet Siper, İl Müftüsü Lütfü İmamoğlu, Mareşal Fevzi Çakmak Mahallesi Muhtarı Münevvere Aydoğmuş, belediye meclis üyeleri, muhtarlar ve çok sayıda vatandaş katıldı.
ARSLAN: KAFETARYA UYGUN FİYATLARLA HİZMET VERECEK
Programda konuşan AK Parti Afyonkarahisar Milletvekili Hasan Arslan Nuri Demirayak Parkı’nda gerçekleştirilen yenileme çalışmalarının bölgeye önemli katkı sağladığını belirtti. Parkın kamelyaları, yeşil alanları ve sosyal donatılarıyla vatandaşlarımız için cazip bir yaşam alanına dönüştüğünü ifade eden Milletvekili Hasan Arslan, hizmete açılan kafeteryanın da vatandaşlara uygun fiyatlarla hizmet vereceğini söyledi.
NURİ DEMİRAYAK PARKI DAHA İŞLEVSEL HALE GETİRİLDİ
Belediye Başkanı Burcu Köksal geçtiğimiz yıl Kasım ayında yenilenerek yeniden vatandaşların hizmetine sunulan Nuri Demirayak Parkı’nın yeni yatırımlarla daha işlevsel hale getirildiğini belirtti.
Parkın çocukların, gençlerin ve ailelerin güvenle vakit geçirebildiği bir yaşam alanına dönüştürüldüğünü kaydeden Başkan Burcu Köksal, “Bir alanı yenilemek kadar, o alanın yaşayan ve ihtiyaçlara cevap veren bir mekan olmasını sağlamak da önemlidir. İşte bugün açılışını gerçekleştirdiğimiz kafeteryamız da bu anlayışın bir ürünüdür.” dedi.
BAŞKAN KÖKSAL FİYATLARI AÇIKLADI
Sosyal belediyecilik anlayışıyla hareket ettiklerini vurgulayan Başkan Burcu Köksal, “Burada amacımız kâr etmek değil, vatandaşımıza kaliteli hizmeti uygun fiyatlarla sunmaktır. Kafeteryamızda çayımız 7 lira, suyumuz 10 lira, sade sodamız 20 lira, Türk kahvemiz ise 25 lira olacaktır. Bugünün ekonomik şartlarında vatandaşlarımızın bütçesini zorlamadan hizmet alabilmesi bizim önceliğimizdir. Çünkü biz biliyoruz ki belediyenin görevi, vatandaşının yanında olmak ve sosyal yaşamı herkes için erişilebilir kılmaktır. Biz Afyonkarahisar'ın her mahallesine eşit hizmet götürme sözünü verdik. Bugün burada gerçekleştirdiğimiz çalışma da bu sözümüzün bir parçasıdır. Şehrimizin merkezinde ne varsa, mahallelerimizde de o olsun istiyoruz. Çünkü her vatandaşımız en iyi hizmeti almaya layıktır.” ifadelerini kullandı.





