İhsaniye ilçesine bağlı Kayıhan Beldesi’nde 19 Mayıs Atatürk’ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı belde halkının yoğun katılımıyla coşkuyla kutlandı.

KATILIM YOĞUN OLDU

Kayıhan Ortaokulu bahçesinde gerçekleşen kutlamalara Belediye Başkanı Mustafa Demiray başta olmak üzere öğretmenler, öğrenciler ve belde halkı yoğun katılım gösterdi. Günün anlam ve önemine ilişkin konuşmaların ardından öğrenciler tarafından hazırlanan gösteriler büyük alkış aldı.

573. yıl İstanbul’un fethi onbinlerin katılımıyla kutlandı
573. yıl İstanbul’un fethi onbinlerin katılımıyla kutlandı
İçeriği Görüntüle

Kutlamalar kapsamında öğrenciler ve protokol üyeleri arasında düzenlenen yarışmalar ise heyecanlı anlara sahne oldu. Protokol üyeleri arasında gerçekleşen halat çekme yarışmasını Belediye Başkanı Mustafa Demiray’ın takımı kazanırken, öğrenciler arasında yapılan yarışmalarda ise kıyasıya rekabet yaşandı.

Whatsapp Image 2026 05 19 At 15.07.5312Whatsapp Image 2026 05 19 At 15.07.535-1